tisdag 18 mars 2008

GLAD PÅSK!

Önskar er alla en riktigt glad påsk! Imorgon bär det av till landet på Väddö där vi stannar tills på söndag. Ett sånt långt blogguppehåll har jag aldrig haft. Kanske får abstinens och måste ta mig till nåt internetcafe i Norrtälje;o) Och där finns det 2-3 riktigt mysiga inredningsbutiker så det kanske inte är så tokigt...;o)


Och tack för alla kommentarer, det är inte så många av er som skrivit tidigare. Blir verkligen jätteglad. Såklart man undrar om de 250 besökarna per dag faktiskt läser och besöker bloggen eller om de kommit fel och klickar sig vidare direkt ;o) Enda sättet att få reda på det är ju faktiskt genom kommentarerna och det värmer verkligen ska ni veta att det faktiskt verkar vara flera av er som kommer tillbaka och besöker mig dagligen - Det är så kul att ha er med på min lilla inredningsresa!
Jag ska ladda inredningsbatterierna ordentligt över påsk och hoppas komma med massor av ny inspiration nästa vecka!

Har packat ner inte mindre än 3 nya tidningar så jag har nåt att inspireras av i helgen.


Kram Mia

14 kommentarer:

Det lantliga hemmet sa...

ha de så gott över påsken och jag rekomenderar varmt dessa tidningar fanns så myckeet fint att man blir alldeles sjuk.. tihi..

kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Vakre hjem har inte landat i min pstlåda än..men imorgon kanske....

Önskar dig en riktigt skön påskhelg! Hoppas att du får det bra! Kram!

Kalkstenssommar sa...

hoppas du får en härlig påskhelg på landet!

Kram L

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint du har det hos deg...
kos deg på påskeferie!
klem

Anonym sa...

Klart att vi läser!
Ha en underbar påsk!

Anna S sa...

Glad påsk till dig med : D. Härligt på landet, du kommer kunna ladda med massa nya idéer om jag känner dig rätt *ler*.
Vart får man tag i den där tidninge Vakre ting förresten? kram anna

Malin - I min trädgård sa...

Men vad längesedan jag var här hos dig! Förstår inte men du har försvunnit från min favvoblogglista... Måste fixa det ngndag... Här har ju hänt massor sedan sist!

Roligt med den nya titel-layouten!

Men vad sorgligt med dina tulpaner!!! Jag tror att jag ahde gråtit om det hade varit jag och mina tulpaner... På riktigt faktiskt...

Ha en toppenpåsk!

Mitt Lantliv sa...

Åh för mig är det julafton när dessa vackra tidningar dimper ner i postlådan, tyvärr inte Vakre Hjem...

Glad påsk till dig oxå...

Kram

Anonym sa...

Hej, läser alltid din blogg..Men dålig på att skriva något...
Här kommer iallafall en Påsk-kram fr Christina

Anonym sa...

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.

På Norrgården sa...

Önskar en skön helg med alla tidningar ;-) och en glad påsk! Nu finns du med som länk på min blogg, hoppas det är ok!? /Ida

In my house sa...

Hej tjejen!!!
Vilket HUS ni har,,, sån fruktansvärt fin utsikt "avis" ser ej billigt ut :)

Nu har jag läst igenom hela din blogg,,inlägg efter inlägg och så intressant och roligt.... Du verkar hel mysig...........!
Ditt kök blev ju jättefint,,, stilrent men ändå romantiskt,, exakt sån fruktansvärd blå färg va vårat kök när vi flyttade in,,,hu hu.

Skulle jag kanske kunna få länka dig??? så att jag hittar hit igen,, "ofta"
el så hittar jag ej hit igen,, du vet man går från blogg till blogg till blogg... HOPPAS!!!
Ha de gott och Glad Påsk till dig!
Kram josse

Handplockat sa...

hoppas din påsk blev toppen bra

vitating sa...

Jag har tittat in här nu o det var medvetet kan jag lova, hi hi! Gillar din blogg :-)

Ha en fortsatt trevlig påskhelg!
Kramar Vitating maria