torsdag 6 mars 2008

Och så var det fredag igen

Och lika vackert väder idag som de senaste fredagarna. Jag har tur med mina lediga dar!
Vi får väl se vad jag hittar på idag. Det börjar bli dags att så lite fröer nu till växthuset, så en tur till plantagen kanske. Och jag drömmer om en Magnolia i trädgården, finns det något vackrare?
Kanske hinner jag med att fixa till den fina gamla gunghästen jag köpte billigt av en kollega också. Den ska bli lite mer vit och shabby istället för röd och grön på sitsen och medarna. Ni tycker allt att jag är lite knäpp eller hur;o)


Kram Mia

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Nä då, tycker inte alls att du är knäpp! hi hi....Den blir jättefin!
Underbar blombild! Sån skulle jag också vilja ha i trädgården...

Ha det bra i helgen! Kramar!

K sa...

Lite synd tycker jag nog det är att hästen inte får ha kvar sina ursprungsfärger, sånna hästar är ju så vackra. HAde jag varit du hade juag fixat till de färger som redan fanns. Allt måste ju inte vara vitt. Men det är ju ditt val.