måndag 7 april 2008

Text är vackert

Håller för tillfället på att knåpa på en hemlig grej till en viss person som fyller jämt som verkligen sätter mitt tålamod på prov. Som en del av det hemliga pysslet har jag behövt en del nya typsnitt. Massor av vackra gratis typsnitt kan du hämta här eller här .

Vet du inte hur man installerar så välj "hjälp och support" under startmenyn och skriv "Nytt teckensnitt" och följ sedan instruktionerna. Lätt som en plätt!

Men en vacker text kan man göra mycket. Det är bara fantasin som sätter gränserna.



Något till barnen?

Ha en mysig kväll!

Kram Mia

3 kommentarer:

Marie sa...

Hej!
Självklart får du göra ett inlägg om lekstugan, jag blir bara glad!

Kram Marie

Piffa och Puffa sa...

Jag har ett flertal gånger försökt att ladda ner Scriptina men det lyckas inte. En gång fungerade det och jag fick in teckensnittet i Word. När jag sedan nästa gång skulle använda den var det borta. Måste man installera om varje gång man går in?
Kram Anette

Anonym sa...

Terгific pоѕt but I waѕ wanting
to κnow if you could write a litte moгe on this topic?

I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Kudos!

Here is my site :: mouse click the up coming article