måndag 19 maj 2008

Ett gammaldags handgjort insynsskydd

Har jag förbeställt från Bloominghome. Tänkte luta det mot ett fönster i köket för lite gammeldags charm och för att inte grannen ska kika ner på oss. Bloominghome hade även min amerikanska hänggunga i beställningssortimentet. Men för en lusentapp dyrare + frakt. Ha! Leveransen kommer inte förrän efter sommaren så då har jag ju gott om tid på mig att rota i madrassen :o)

Strax kommer maken hem med badkaret, spännande! Stackarn, han får åka land och rike runt.

Kram Mia

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackert -
det vill jag också ha.

Jag firar 10000 unika besök och har en tävling på min blogg http://havsviken.blogspot.com/
Välkommen du också!

Kram Maud

me and alice sa...

Vilket snyggt galler. det skulle jag också vilja ha!!!
Vilket snyggt badkar!!!
kram Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

Haj, fann dig hos Me & Alice, vilket underbart fönsterskydd och urfint badkar!! Mari.

Anonym sa...

urfint! vad mycket fint de hade, jag var in och tittade på deras sida :)