lördag 1 november 2008

En nalle för livet!

Äntligen har julen släpps lös hos Par courrier. Tyvärr har jag ju mammapeng som hägrar närmsta året och jag måste börja inse att jag ska leva på halva min lön. (suck) Som tröst var jag tvungen att beställa den handgjorda nallen Mathilde. Helt fantastiskt underbar. Jag kan redan se lilltjejen i magen tulta omkring och släpa Mathilde i backen. En nalle för livet helt enkelt som ger trygghet och tröst. Det måste väl ändå vara värt en slant? ;o)
Jag har fått en utmärkelse av Magdalena som har Par courrier. Tack snälla! Ska fundera på vilka jag ska lämna den vidare till.

Kram Mia

4 kommentarer:

Widénskan sa...

den är så vacker den nallen.. kommer säkert lilltjejen att älska.. Ge henne den med en gång på BB och försök att bära den nära dig så den får din lukt så skall du se att du får se den släpas i marken .. Kan kunde riktigt se en liten tjej tulta omkring med den.. Mysigt!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller helt med inlägget ovan.
Fast jag är vuxen så har jag en sådan nalle själv, okej den är mycket till för att mina vänners barn ska ha något att leka med när dom hälsar på, annars så sitter *Magga* på ryggstödet till soffan.

ColonialEast sa...

Hej Mia!

Vilka söta nallar! Har också köpt nallar till mina barn innan de var födda. Och de två minsta har varit helt galna i sina nallar. Den minsta killen springer fortfarande omkring med sin nalle och doppar den i geggan på dagis. All stoppning är bort så T... kallar den för skinnet.

Supercoolt med fönstren. Är också på jakt efter fönster till vårt hus.

Kram!!

♥ Fyra årstider sa...

Den nallen är ju alldeles underbar...
Kram Lotta