lördag 15 november 2008

Love at first sight och lästips

Sprang på en ny nätbutik. Ofelias hus. Där var det inte så svårt att hitta gobitar vill jag lova. Fick klara habegär efter telådan. Och trådkorgen. och zinklyktan... och fågelburen.. och ...och


Anonyma shopaholics nästa!

Idag kom nya numret av Hem & Antik som innehåller ett underbart reportage från Marie, med bloggen min lilla veranda. Spring och köp och kryp upp i soffan med en kopp te, det ska jag göra!

Ha en mysig helg! Här ska det nåtas trägolv.

Kram Mia

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den tidningen sitter även jag och njuter av.
Kram Lotta

Englagård sa...

Den tidningen hade jag också velat ha nu:) Men jag ska gå in i nätbutiken du tipsar om och sen kan vi träffas på anonyma shopaholics;)

Ha en mysig kväll
kram Karina

Useful Art sa...

Köpte mig en tidning igår, o 2 tidigare i veckan, så jag får nog ha inredningstidningsstopp nu. Men det är så kul med alla jul-reportage :)
Och vilka fina grejer, ofelias hus alltså. Ska kollas upp. Jag är på jakt efter en tråd-korg nämligen.

/sara