måndag 5 januari 2009

Sista inköpet på länge?

Jag har nästan förlikat mig med tanken att jag nu måste sluta shoppa inför mammaledigheten. Nästan. Men det är en grej som jag inte kunnat släppa och som jag gått och tänkt på och ångrat att jag inte köpt. En trälåda till. Jag älskar verkligen den andra, så gillar jag den här lika mycket så kommer det vara ett bra köp. Och tur som jag hade så verkade det som att jag fick den sista hos Alvas hus för direkt efter visades texten "slutsåld".

Japp, nu är den min i alla fall och den ska få bo i mitt kök med lite härliga köksattiraljer i.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp thé och ett gäng apelsiner - min stora craving under graviditeten!

Kram!
Mia

7 kommentarer:

Life Of An Angel sa...

ååååh de e sååå fint med trälådor.. tror jag ska fjäska lite med min mor att jag ska få sno några av henne :-) om man e riktigt snäll kanske man lyckas :-)

kram angel

Mia sa...

Vilken ljuvlig trälåda, förstår precis hur glad man kan bli. :)

Kram Mia

♥ Fyra årstider sa...

Jag är med sugen på en trälåda...men samtidigt lite våriga saker till köket.
Kram Lotta

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh visst är det fint med trälådor, jag har ett helt gäng med gamla margarinlådor som jag använder till allt möjligt. Måste bara få tacka för tipset i förra inlägget av skyltarna, jag härmades och har gjort en beställning.Hoppas du njuter av den sista tiden innan babyn kommer den kan vara helt underbar. Kramis Tess

Anonym sa...

Vilka fina trälådor. Man blir lite sugen.
Ha det så mysigt med thé och apelsiner....kram Mia

Nallebr.. sa...

oj vilken fin blogg jag snubblade över..hittade hit av en slump ..vilket fint hem har du..

Lisa Marklund sa...

Jösses så fina trälådor, de blir säkert underbara i ditt kök. //Lisa