torsdag 3 september 2009

Get your own

Många är ni som ställt frågan var jag hittat min älskade fattigmansvas som jag köpte för några år sen hos Hans Mikaels. Vasen har haft många olika skepnader på många olika bilder och tillhör en av favoriterna. Hortensia, hyasinter, vårlökar - just nu bor en vit jätteorkidé i den. Sprang på den igen, nu hos House of Linnea till fyndpriset 369 kr. Så nu har ni chansen att få en egen!

Kramar Mia
Ps. återigen, Odd Molly hudvårdsserie finns INTE på apoteket, utan bara i utvalda Odd Molly butiker Ds

10 kommentarer:

bikim sa...

Dear Mia,
i do want one! it's beautiful. thanks for the link. Take care,
Rosa

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker vas, förstår att många undrat om den för den är verkligen fin!
Ha en härlig helg!
Kramis/LenaS

Viveka i Bläckhornet sa...

Hmm, då måste jaag klura ut om vi har någon sån i vår stad.

Önskar dig en fin helg

Kram Viveka

Cc sa...

vilken vacker vas å den var verkligen fint arragerat. Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Har beundrat den där vasen förrut som sagt i dina tidigare inlägg.
Snyggt arrangerat på bilden.
Kram marie:)

Det vita dårhuset sa...

Halloj du sköna =o)
Man får tacka för de fina orden hos Melinda!!
Du kan tro att jag ska hinna före dig nästa gånng ,o)!!!!!!

Och sen ska du bara veta vad jag gör med topsen i ögonen....*fniss*

Ha en underbar helg med mycket gott att stoppa i munnen...det ska jag **ler**

Kramar Erika

Useful Art sa...

Ja den är verkligen otroligt fin din vas, ser också ut att vara väldigt användbar!

Hoppas ni får en mysig helg!
Kram /Sara

Fröken Fräken sa...

Ja, visst har jag lidit tappert under min konferensvecka på hotell?! ;-)
Din på foto fångade solnedgång liknar den jag såg ut genom fönstet på flyget igår kväll. Ganska härligt att sitta där med hemlängtan, och just när planet börjar gå in för landning blir himlen alldeles skimrande orangeröd...

På bilden hos mig syns en del av en fågelbur, iaf tror jag att det är det. ;-)

me and alice sa...

Hej vännen!
Åh vad fint du har överallt och jisses en sån utsikt ni har!!!
kramis sötnos!!
Här myser vi i soffan (jag och sonen)
Alice har tjejkväll så det fnittras för fullt på övervåningen...
/Susanne

me and alice sa...

Jag har ett nytt gömställe nu!!!
*fniss*