onsdag 2 september 2009

Magisk kväll med muta

Var tvungen att föreviga kvällen. Helt magisk.
Mycket vill jag förändra men definitivt inte utsikten. En kväll som denna kan jag stå och hänga på räcket hur länge som helst.

Har jag berättat storyn om när jag bakade muffins en hel vecka för att få ner lite fler träd....;o) ? Byggkillarna var lättmutade kan jag säga. Drog på mig en smickrande klänning (B.C= before children) och mutade grabbarna med muffins. Sen svettades jag framför spisen en hel vecka. Men det var det väl värt, eller vad säger ni? Det är en kvinnas list ladies!


Nu har mitt magiskt söta lilla troll (helt opartiskt uttalande;o) somnat så nu är det feets up in the sofa som gäller. Good night!

Kram Mia

13 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hihi, vad du är gullig :) Tack för dina komplimanger. Vad skulle du vilja beställa då? Jag kan virka till dig om du vill. Pris kan man ju alltid diskutera, jag kan komma med nåt förslag om du är intresserad. Maila mig i så fall.

Guud en sån vacker kväll!! Skönt är det också.
Men jisses en sån liten goding du har där, vilka ögon!

Ha så skönt i soffan!

Kram Anna

pretty sa...

So eine wunderschöne Aussicht ich beneide Dich und diese kleine süße.Einfach toll.lg aus Deutschland nina

Tessan sa...

Hej! Vilken sötnos du har på bild!
ha skön kväll tillsammans.

Tessan

VITA NYANSER sa...

Underbart fint!!!

Kram L-L

Hulda sa...

Har hittat in på din blogg för första gången idag. Vilket fint hem du har skapat, fantastiska och inspirerande före-efter bilder. Hit kommer jag absolut tillbaka.

Det vita dårhuset sa...

Herre jä.... vilka ögon!!!!!!
Hoppas din dotter läser bloggen när hon blir äldre så hon lär sig hur man ska tas med den andra sidan **fniss**

Ha det! Kramar Erika

bikim sa...

OHHH so sweet and beautiful! Take care,
Rosa

sara på hedepipan sa...

Vilken kväll bara att njuta i ert fina hem.
kram/sara

Mi-Soon sa...

Otroligt sött litet "troll" :)

Allt gott till er!

Photo by Maria sa...

Vilken utsikt.. Inte bara dottern som är magisk utan även utsikten :-D

Ta väl hand om er

Kram
Mia

Liten Bod sa...

Utsikten är toppen, men kan nog ändå inte mäta sig med lillstumpan under :) Vilka ögon! Hon behöver nog inte ens baka sen ... :) Kram, Tina

Lisa.L sa...

ditt lilla troll e sööööööt som socker =) !!!!

Anna S sa...

Wow så fint det ser ut...nu när hela huset är vitt vitt vitt :-D!!!
Söta lilla bebisen, puss på dig!
anna