onsdag 20 januari 2010

Finn ett fel

På fredag bär det av på semester en vecka med familjen. Ljuvligt. Så idag har jag försökt hinna röja av lite här hemma, det är alltid trevligare att komma hem till ett städat hem.

Finn ett fel med den här bilden om ni kan.

Jovisst, 1 åringen har upptäckt tvn. Teletubbies var visst galet spännande. Såfort tvn åker på pinnar hon dit och står sen fastnaglad. Falsetten är en nivå för hög när man lyfter bort henne kan jag tala om. Men det var inte det jag tänkte på utan tittar man riktigt riktigt nära så kan man se........

...Att flugorna redan sitter och skiter på mina fönster...!!! Aaarghh

Men som blivande 5 åringen sa - men mamma då är det ju vår..!!!
Ja, man får väl tänka positivt då när man torkar fluglortar.

Hoppas ni har en mysig kväll därute i cyberspace.
Kram!
Mia

9 kommentarer:

LillaSysterLiten sa...

haha, jag det är väl så att våren lite smått börjar närma sig. ha en trevlig semester.

må gott/ Jeanette

Pia sa...

Hahaa, skrattar jag också! Var till stugan här för en tid sedan och fick dammsuga en påse full av döda flugor (spyyy)!

Ha det så skönt!

kram, Pia

Cathrin sa...

Jo, Teletubbies verkar vara helt oemotståndliga för småttingar...

Men flugor redan, Usch!

Kram
Cathrin

Det vita dårhuset sa...

Men dom e ju såååå söta när de står sådär .O). Paloma är den första som inte är ett dugg intresserad av tv:n.....Och hon är ändå 1.8 :-/

Pojkarna har setat som klister på rutan precis som din lilla fialotta så det känns lite ovant.

En veckas semester?! Sköööönt!!
Hoppas ni får det alldeles underbart!

Kramar Erika

Det vita dårhuset sa...

Förresten... Flugor har vi året om på övervåningen =(. Dom är stora som f**n och ligger döda överallt tillgängliga för Paloma att stoppa i munnen *ler*.
Blääääääääääääää

Skogsdoft & havsbris sa...

Låter ljuvligt med en veckas semester! Vart är det ni ska åka?
Jag hade då inte upptäckt något fel med bilden, allt ser så fint och mysigt ut, inklusive den nya Teletubbiesfantasten! :) Men visst stämmer det, börjar flugorna vakna så kan ju inte våren vara så långt borta...
Ha det så bra!

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken snygg dörr du har!!!! jag vill ha hehe
Ja gudarna ska veta att dom små liven vet precis vad dom vill.
Ha en skön semester/ Susanne

Hemma hos Razzel sa...

Kanske dags att fästa TV:n på väggen i fall lilla frk får för sig att visa sin kärlek till Teletubbies mer fysiskt....;)

Vecka - Vecka sa...

Min son är också galen i tv:n.. Vi har flyttat upp den på en skänk för ganska länge sedan redan..

speciellt intressant är det samma programmet din dotter ser på, men jag tror nog faktiskt att det är ett program som heter in the dream garden.. skulle nämligen gå på här dygnet runt om sonen fick bestämma..

härligt vardagsrum du har!