fredag 26 februari 2010

Jag är kär i en spanjor och maken i en asiat...

Min nya kärlek är en valsvarvad spanjor. En eldig rackare som det bara glänser om i solen. Han är tillverkad av kärlek för hand i Oliva, Valencia Spanien och han är hela 15 cm lång. Jag brukar ju falla för långa mörka i andra fall men jag gjorde ett undantag när jag såg den här lilla ljusa rackaren även om han är dyr i drift. Och jag har nu hela 408 st små spanjorer så det kanske kan väga upp mot en stor?

Makens nya kärlek är en ljus rund asiat. Men jag väljer att blunda för det även om hon kan vara jävligt högljudd, jag väljer att se hennes sköna sidor istället.

Om vi båda accepterar varandras andra kärlekar kanske vi kan leva happily ever after;o)
Ha en mysig helg hörni!
Kramar Mia

10 kommentarer:

Emma - white avenue sa...

Hi hi hi! Du skriver så himla bra! Jag blir fnissig nästan varje gång jag kommer in här och läser!

Hoppas spanjoren gör sig lika bra när han kommer upp på väggen ;)

Ha en mysig kväll!

Kram Emma

Marits vita skrin sa...

Fy f*n va avis jag är, hihi.

Jag vill oxå köket fullt med spanjorer.
Varför har inte jag en morbror Kenta, grrr.

Nu häller jag upp ett stort glas vin och drömmer mig bort.

Kram på dig

Marit

Marits vita skrin sa...

Läser min kommentar igen....

Nämen, jag är inte bitter *asflabb*

Hur ska du kunna tacka mig för att jag fick dig på andra kakel tankar...... jag vet, skicka hit Kenta.

Marie Louise sa...

Verkar perfekt det där du..
Ha det bra! Marie..

Vita rosor och förgätmigej sa...

Där ser man... vem skulle inte vilja ha en eldig liten spanjor. Säg till om du ledsnar på honom! Ha nu en lugn och trevlig helg.
Kram/ Anna

Ett Vitare Hem sa...

hihi det ska bli spännande att se ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

Det vita dårhuset sa...

Vill bara in och säga kramen på lördagen ;o) / Erika

Anonym sa...

Hej.
Alla iderna tar nog slut snart så allt går tillbaka till vanliga livet som vi andra lever trot om ni vill,fint blir det i vilket fall
som helst nyfiken på slutresultat.
Kram MLS

Inka sa...

Hej, Mia!

hahahahaha, det var ett roligt inlägg. Jag gillar också spanjorerna bäst.

Ha en bra vecka


Kram Inka

Karina sa...

tyvärr måste man kompromissa ibland:) Ha de gott!