torsdag 15 april 2010

Personliga presenter

Ni minns väl att jag är kleptoman när det kommer till tapeter?
I påskhelgen fick jag användning för ett gäng då min älskade farmor fyllde 80 år. Det är roligt med personliga presenter tycker jag, saker som det ligger lite tanke bakom. Vad är era bästa presenttips?

Farmor och farfars underbara landställe ligger i Roslagen. Magdalena har varit och fotograferat helt ljuvliga naturbilder från deras lilla vik som jag sedan specialbeställt av henne. En tavla att hänga i lägenheten i stan och drömma sig bort till under hela långa vinterhalvåret.
En bit tapet och ett sidenband blir till vackra paket.

Jag älskar Magdalenas bilder, nu har hon även börjat sälja några av dem till väldigt bra priset i sin butik.

Jag skulle kunna tänka mig denna här hemma, en svart detalj med skönt marint tema som passar då vi bor så nära vattnet.



Todeloo på er, nu ska jag plantera lite av vårens första mårbacka!

Kramar!
Mia

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Så fint paket till din farmor..

Mårbackan är jättesöt..

Kram Mia

Magdalena Martin sa...

MEN va fiiint det blev när du ramade in dem!! blir alldeles glad i själen :-) Tack snälla för dina värmande ord! Ha en underbar helg, hoppas bara vädret blir bättre...
Stor kram!!
Magdalena :-)

Anonym sa...

Hej vad fin blogg du har..en fråga var i från kommer ramen som du kan ha 4 st kort i?

tacksam för svar mvh

Eva