lördag 1 maj 2010

Överjärva gård

Godmorgon!

Igår blev det en dagsutflykt till Överjärva gård istället. Zandvoort får bli lördagsnöjet idag. På överjärva ligger både överjärva antik och järva byggnadsvård, oj vilket sammanträffande att vi åkte just dit;o) Men också en underbart café och massor av djur. Nåt för alla helt enkelt. Och nyfödda lamm i massor, hur söta som helst.

Att jag fastnar på bild hör inte till vanligheterna.
Känner ni doften av linolja?
Nej, dags att hoppa ur morgonrocken och styra kosan mot Zandvoort!
Hoppas ni alla får en mysig helg!
Kram Mia

5 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Vad härligt ni ser ut att haft det! Lukten av linolja är inte det sämsta*ler. Ha en fortsatt bra dag! Kramis semlan

HOUSE of ADELA sa...

Vilken mysdag! Njuter av att titta på ditt kök varje gång jag tittar på din sida!=)

Kram
Adela

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig mysdag!
Ha en riktigt underbar dag!
Kramis/LenaS

Emma - white avenue sa...

Vilken härlig vårdag ni har haft! :) Kolla in hos mig, du har fått en utmärkelse! Den är du verkligen värd!

Kramar Emma!

Elisabeth sa...

Hej, hittade din blogg idag och den är jättefin, en blandning av olika saker..det gillar jag! Har ärvt ett stort och gammalt ekbord av mina morföräldrar som jag brukar behandla med linolja och det luktar underbart, ha det gott, Elisabeth