söndag 11 juli 2010

Sett ur ett annat perspektiv

Nu lämnar jag er en vecka till utan dator för att åter åka ut i härliga Roslagen. Där ska jag ha en härlig vecka och uppleva livet ur barnens perspektiv. Se Ellys glädje när hon ser alla röda smultron, spänningen inför våra dagliga upptäcksfärder i skogen, Elsas rynkade panna när hon studerar myror, och lyckan när man kommer med iskall glass på stranden.

Bilden tagen av Elly, 110 cm hög igår.
Mina små troll på promenad
Hoppas ni får en underbar vecka!
Kram Mia

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Och kanske spana in lite fler knoppbrädor? ;-D Jag börjar allvarligt tro att jag aldrig ska hitta en sådan där med täljda knoppar, de verkar inte ens ha förekommit häruppe i norr förr... så jag tror tyvärr att jag inte att jag kommer att hitta någon denna sommar. Hur bra sommaren än är i övrigt!

Ha det så finemangsigt!

sommarlovskänsla sa...

Ha en bra semester! Vilken fin blogg du har! mvh Pia