måndag 9 augusti 2010

Battery level low

Hej alla fina!

Hoppas ni hade en fin helg. Här har regnet öst ner idag så idag blev det en tripp till leklandet med de små. Energin är minst sagt åter hos vår sjukling så klart hon ska få leka nu när orken finns! Men efter 2 timmar i ett hysteriskt lekland så vill jag lova att energinivån inte var lika hög hos Mamma Mia;o) Så nu har jag precis tankat mig med ett glas rosé. Hey - 6 dagar kvar av min mammaledighet, här ska det vara lördag hela veckan lång vill jag lova;o) Jag tänker förtränga in i det sista att jag snart ska börja ett nytt liv. *Hjälp*





































Apropå barn och lek, har ni sett att Ikea har väldigt mycket fina nyheter i höstkatalogen för barn? Urfina mat och grönsaksset i bästa Oskar & Ellen stil för en billig peng. Ett måste ha till barnens lantkök eller till lekstugan i höst. Nya katalogen kan ni tjuvkika på här även om det är den amerikanska varianten.
























Nu vankas kvällmys framför hyrfilmen Revolutionary Road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet! Sätter en hundring på att jag sover i soffan om en halvtimma, jävla lekland;o)

Ps. nån snäll själ som vet hur man får bort de dumma mellanrummen mellan bilderna om man vill ha flera bilder i rad samt mellan bild och text, håller på att bli galen på nya redigeringsprogrammet Ds

Kramar! Mia

8 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Hej vännen!
Vilken härlig bild i bollhavet!=)
Om du går in under "redigera HTML" när du skriver dina inlägg, så ser du lättare var du kan "dra ihop" mellan texten och bilderna!
Ibland blir det många rader med bara htmltags som är mellanrum;)

Kram
Adela

fröken knopp sa...

Imon står en utflyckt till Ikea på schemat o de underbara barngrejorna hittade jag på hemsidan igår o är nu uppskrivna på inköpslistan...

Kan ju inte bara köpa ljus när jag åker dit..:)

Varma Kramar Elin

Det vita dårhuset sa...

Halloj
Gå in på källa (windows live writer) och sen skriver du
så många rader som du vill att det ska glappa. Alltså en per rad .....

Om du nu hade Windows dvs ;o)

Hoppas du får en UNDERBAR sista vecka som hemma mamma!!!
Många kramar från Dårhuset

Sandra sa...

Vi brukar också vara på lekland med barnen, och jag är heeelt slut efter ett sånt besök haha! :)

Mys och hemtrevnad sa...

jag har lovat barnen leklands dag innan sommarlovets slut...oj...det närmar sig...kramis semlan

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härligt glad bild på dottern bland bollarna!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

Engelska Villan sa...

Helluuu!
Jajemän, de där fina leksakerna har jag minsann sett! :) Klart ni måste ha såna, till köket... Känner inte riktigt att just det behovet finns hemma hos oss. Låtsas-mat finns det rätt gott om... ;)
Skönt att lillskruttan är bättre!
Kraaam Anna

Lina sa...

Hej! Jag brukar var in och läsa din blogg, hamnade här via en google-sökning..

När jag bloggar och ser att det blir fler rader än önskat, brukar jag trycka på redigera (den lilla pennan) och ta bort de extra raderna som ibland kommer till.. Ibland kan man få upprepa detta ett par gånger, men det brukar funka för mig..

MVH Lina