söndag 14 november 2010

Breakfast in bed!

Tjingeling alla fina pappors Söndag!

Klart pappan i huset ska ha frukost på sängen en dag som denna. Och klart pappan ska få alldeles nygräddade hjärtformade scones med marmelad på. Allt på fin bricka med rosor och färskpressad juice och kärlekskort från barnen med glitter på. Detta trots att mamman i huset led av fruktansvärd tandvärk och att sconesen bakades innan nån i grannskapet ens funderat på att gå upp. Men vad gör man inte för den allra finaste av alla pappor. Förutom min egen förstås♥ Mamman förväntar sig dock mycket fin morsdagspresent nästa år för uppoffringen;o)
































Absolut godaste Scones receptet med råsocker på är Leilas!
Och smarrigaste marmeladen serveras i finaste burken från House of Linnea.



Det är väl de där små uppoffringarna som kallas kärlek, inte sant?

Kramar Mia

5 kommentarer:

Isabella sa...

Absolut! Vilken lyx med nybakade scones på morgonen. Önskar dig en bra vecka! Isabella

Engelska Villan sa...

Det håller jag verkligen med om!! :)
Lyllos er paps!
Kraam Anna

Anonym sa...

Godkväll! Hittade precis hit till din blogg med underbart vackra och inspirerade fotografier. Det är kul när sidor sticker ut och att man blir kvar en längre stund. Har skrivit ett bloggtips på min sida Wilma - The Best Of Home. Och kommer följa dina äventyr även i fortsättningen... Ha en bra vinterdag!

Villa Nordåker sa...

Så klart det är!
Jag hoppas du mår bättre snart.

Kram
Malin

Marits vita skrin sa...

Här hemma fick då inte pappan nån frukost på säng inte. Här turades vi om att hålla ungarna lugna för ingen orkade leka eller nästan ens göra frukost, haha. Vi är sååå sjuka :(

Fransarna håller i ca 4 veckor. Sen får man gå och fylla på dom, men då kostar det inte lika mycket.
Jag kan absolut rekomendera det. Känner mig som en Marilyn Monroe här hemma i sjukhus soffan ,haha.

Kram på dig
Marit