onsdag 2 februari 2011

24 hours in....Paris

Bonjour mercredi!

Je m'appelle Mia. Je m´excuse, je suis en retard. Är väl typ det jag minns av min skolfranska. Jag heter Mia, ursäkta att jag kommer försent;o) Och Voulez vous coucher avec moi ce soir? Är väl kanske en mening man minns också, hmm.

Allvarligt vänner, jag ääääär såååå trött på vinter och snö. Nu struntar vi i det här, allvarligt.
Häng med mig 24 timmar till Paris istället!
(Ta er 5 minuter, luta er tillbaks, sätt på musiken och häng med......)

Sådär ja, känns väl lite bättre i alla fall. Tänk att få sitta på ett café i Paris och sippa på en café au lait! Tills jag kommer iväg på riktigt måste jag beställa några av dessa ljuvliga paristavlor sålänge. LOVE IT! 30x40 förstoringar för 139 kr.....???
Metrotavlan skulle passa i mitt kök där jag vill ha lite fransk bistrokänsla.





































Tavlorna finner ni här.

Nej, dags för bingen! Imorgon väntar en stor matfotografering på jobbet med tema italien....AAHHHHHH
Snö, GO AWAY!

Kram! Mia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Mia!!! Va kan va bättre än en skidtur en härlig vårvinterdag med en picknick i de första värmande solstrålarna, en kopp varm choklad och en limpmacka;)
Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR vintern!!!(o alla andra årstider oxå i för sig..)
Men så bor jag ju i ÖStersund oxå som sagt..
Ha en härlig helg!
Kram kram!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Ha en fin helg!

Kram Sirpa

Magdalena Martin sa...

Hej Mia!

Vad roligt att du gillar bilderna! Vad glad jag blir :-) och tack för att du visar och länkar :-)
Stor kram till, dig!