torsdag 17 februari 2011

En hälsning från sjuksoffan och nånting feelgood

Tjingeling Thursday!

Hur har ni det ute i stugorna? Här är det sjukstuga som gäller. Idag har pappsen varit hemma, men nu har jag gått på helg så nu blir det nog soffmys hela helgen skulle jag tro. Dom ser allt lite bleka ut mina små troll. Apropå att känna sig blek och hängig....





















Idag tänkte jag att jag skulle passa på att visa alla er underbara vackra fina kvinnor därute nåt som får er att må lite bättre när ni har en bad hairday. En reklamfilm som min byrå var med och tog fram för några år sen. Det är sant tjejer, jag ser det varje dag på ett eller annat sätt. ENJOY!



Japp, it´s all true. Det tog mig också en millisekund att trycka på knappen smart suddighet "klar hy" på bilden på mig själv. I själva verket såg jag nog allt lite tröttare ut....
Dont´belive evereything you see!

Kram på er! Mia

4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Här hemma fortsätter våran sjukstuga med...
Inne i andra veckan nu.
Men vi tar en dag is änder.

Försöker pyssla så gott som det går!
Vilken skillnad det blev på filmen :)
Jag kanske skulle också kunna vara med där och bli så fin!

Ha en fin fredag och krya på er!

Kram

Hemma hos Razzel sa...

Vilken suverän filmsnutt! Den ska jag verkligen låta min döttrar titta på!! Tack!

helenesskolsida sa...

Hmmm ... vad ska de med modeller till egentligen när modellens hela ansikte ändras om?

Krya på er i sjukstugan!

Anonym sa...

Go kväll i stugan!
Hoppas ni alla mår bra och njuter av fredagsmyset:)
Måste bara skriva och säga att ditt inlägg igår gjorde mig SÅ glad!! Känner mig verkligen INTE på topp just nu(håret har inte fått sig ett klipp eller några slingor sedan Nelly kom, typ 9 månader sedan, huden e hormonknottrig och glåmig och tydligen har man fått lite mörkare ringar under ögonen..) Men man glömmer ju faktiskt att nästan alla har sina sämre dagar(kanske inte Jessica Alba, Jennifer Aniston, Jennifer Lopez, Scarlet Johansen och dom där brudarna..)SÅ TACK för att du gjorde min dag! Nu ska jag se på spåret, tuuuuut tuuuuut! Kram på re
/Alexandra i Östersund