torsdag 24 februari 2011

Mot dalarna!

Hello thursday!

Helgen har börjat och nu bär det av mot mamsen i dalarna. Tänkte bl.a komma hem med den här griffeltavlan från favvobutiken Mig & Alice i Säter. Tror den kan bli bra vid tegelväggen i köket. Den här sköna bruden plåtade lite därifrån nyss. Hos Mig & Alice har jag bla köpt den svarta kökslampan över diskhon från jeanne d árc living som så många undrar över.
(Den andra vita taklampan kommer från Sia)

Nu måste jag rusa, måste packa bilen! Vi får väl se om det blir nån rapport från dalarna.
Maybe, maybe not.

Kramar!
Mia

5 kommentarer:

millandante sa...

Ha det så mysigt i Dalarna och kör försiktigt!!

Kram

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Välkommen till Dalarna och ha så trevligt. :))

Marits vita skrin sa...

Ni kanske vill komma tilbaka till Stockholm med vattkoppor. I sådana fall stannar ni till en stund här i Gustafs i helgen ;)

Jag är allvarlig, ni får gärna komma:)

Kram kram
Marit

abby jenkins sa...

I bought a huge blackboard slate piece, must have been from an old school, and when I was packing it up to bring to a photoshoot, I rested it on the stonewall and my assistant SAT ON IT! broke it in two..made me sad but maybe I can cut it in two now and double my luck. Have fun with yours!

Anonym sa...

Hej, jag kanske är tjatig men jag undrar var du köpt dina tofflor från Shepeard för ett så bra pris? Tack på förhand. /Ebba