onsdag 16 februari 2011

Sjukstuga

Heej soliga soliga onsdag!

Här inne är det dock inte lika mycket solstrålar som vanligt med två små sjuka förkylda troll. Mys i soffan, glass och astrid lindgren filmer för hela slanten. Fast den där jobbiga hostan som håller en vaken hela nätterna är dock inte riktigt lika mysig.

Så idag fattar jag mig lite kort och visar bara lite fina nyheter jag spanat in till vår hall hos Mio möbler. Byrån blir perfekt förvaring för vantar och mössor. Gillar den slipade cementskivan! Finns i både vitt och svart. Och stråväskan som är lite av en TineK kopia verkade lite nättare än originalet, så pass att den kanske funkar över axeln till jobbet i vår.



























Nu, tillbaks till Nils-Karlsson pyssling!

Kramar! Mia

6 kommentarer:

Alba Linea sa...

lovely blog! your pictures are lovely too! best wishes and a sunny day! di ;0)

Sophie sa...

Gillar verkligen byrån, cementskivan är pricken över i!

/Sophie från Hammarö

Mys och hemtrevnad sa...

gillar med byrån...kramis semlan pd krya på er.ds

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas de små snart blir av med hostan och sömnen återgår till dne mer normala!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Unknown sa...

jättefin!

Lyllos alla som har en hall att möblera...Här är det trångt.

Väskan är superfin!! Vår- hur bra låter inte det? Iaf underbart att det ligger framför oss!! Jag längtar efter jeansjackan:)

Kram pia

Anonym sa...

Hejsan!
Byrån är superfin, eftersom du bor i sthlm vill jag tipsa om en affär som ligger mittemot observatorielunden, ligger på fortsättningen av norrtullsgatan i närheten av observatoriegatan. Jag tror att dem säljer likadana till en billgare peng. Ska inte ta gift på det men värt att kolla upp när du svänger förbi drottninggatan.

Härlig blogg!!