fredag 20 maj 2011

På benen igen

Hallåå freedag!

Har ni saknat mig fina bloggisar? (Jag hoppas det iaf;o)
Veckan har inte varit den bästa, jag har legat sjuk och krafterna har inte räckt till bloggen.
Men nu börjar jag komma på benen lite sakta. Njuter av frisk kvällsluft och äppelblom i trädgården. Hur har eran vecka varit?








































Ikväll lutar jag mig bara tillbaks i soffan och agerar publik till barnens fredagsdisco.
Idag i lite annorlunda scenkläder.....








































Förresten bloggisar, har ni nåt speciellt ni väl läsa mer om här på bloggen framöver?
Lite brist på inspiration just nu, så lika bra att fråga er - det är ju ni som ska läsa:-)

Önskar er en fin fredag!
Kramar Mia

8 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Mmmm VEM har inte brist på inspiration???!! Sommaren är här och annat än blogga lockar ;)
Men jag vill gärna se mer att sovrum, barnrum och toaletter!! =) Behöver själv inspiration *ler*

Skönt att du är på benen igen!!
Kram på dig fialott*

Carolina sa...

Hej! Jag hittade till din blogg igår när jag letade efter shabby chic inspiration till mitt nya kök som vi håller på att bygga. Har lagt ut lite bilder på min nya blogg i hopp om att ni erfarna kan ge mig lite tips. Ha en fin kväll och krya på dig. Kram Carolina

Yosofine sa...

Tänkte på dig idag när jag tog min dagliga bloggrunda och såg att du inte skrivit på länge. :) Du får krya på dig, och jag vill gärna se mer från barnens rum! Husägare som man blivit så har jag måånga rum att inreda och någonstans måste man ju börja, så varför inte med Jacks rum och så småning om lill*ns i magen. :)
Kramar!

Jordgubbar med mjölk sa...

Hej vännen :-) Vad dålig jag är på att lämna avtryck! Vilken härlig bild med lekstugan och vilken sötis på andra bilden :-) Jag ser också gärna barnrum och sovrum då det är det jag inreder just nu! Vill gärna ha lite inspiration!

Ha en toppenhelg! Här väntar en favoritsyssla, nämligen loppisbesök!

Kram Miriam

Maria sa...

Så tråkigt att vara sjuk! Jag vill se mer om trädgården, uteplats och bakning :)

Magdalena Martin sa...

Hej vännen! :-)

Va synd att du inte kunde komma på mingelkvällen, men det kommer säkert fler tillfällen :-) Och titta gärna förbi nån annan dag!

Ang fönstret: Det är ett dekorationsfönster med speglar att fästa på vägg. Mått: 96x117xm, pris 3700kr.

Kramelikram!
//M

Anonym sa...

Hej, hej!
Jag undrar en sak som du kanske redan visat, men i så fall kommer jag inte ihåg vad som hände. Det var för ett bra tag sedan där du visade att ni tog bort två garderober och målade vitt bakom. Vad blev det där???
Skulle vara kul att få se.
Mvh Monica

Anonym sa...

Hej!!
Vill bara säga att jag älskar din bogg!! Vill gärna ha lite mer bilder på din trädgård och hur du har det utomhus.
Mvh Tuttan