söndag 23 oktober 2011

Hotellfrukost!

Godmorgon bloggisar!

Solen skiner och vi har precis avnjutit en "hotellfrukost" med Leilas Scones och en sprakande brasa. Älskar, älskar ÄLSKAR söndagsmornar med pyjamasbarn med hår som står åt alla håll utan nån tid att passa!








































Varma scones med marmelad...mums! Och by the way, jag är ju helt till mig i trasorna över trädgårdsbelysningen - idag blir det en sväng till "gubbdagiset" igen för att inhandla några fler spotar. Jisses vilken skillnad det gjorde från köksfönstret. Helt plötsligt såg man ju trädgården där utanför!




































Och imorgon ska jag inhandla denna klassiker från Granit som passar i ett träd året runt.
Kupong med 25% på Granit i senaste Family Living gör ju inte saken sämre.

Nej, dags att hoppa ur morgonrocken och komma ut i det fina vädret!

Kramar!
Mia

13 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Åh vilken underbar morgon! :)) Ha en fortsatt fin dag. :)

Mys och hemtrevnad sa...

vilken 100%are till morgon ni har...ljuvligt med pyamasbarn med sylt runt munnen...såååå söt! Ljuvligt blev det med belysningen med...kramis semlan

Att vara någons fru sa...

Men guuuud så gott!!!!

Unknown sa...

Å vad härligt, själv gick jag upp halv fem då jobbet kallade :(. Vad smarrigt det ser ut med nybakat bröd.
Belysningen blev bara så bra måste ta mig dit.
Ha en fortsatt bra dag, kram Ing-Britt

Anna-Malin sa...

smaskens :)

och tack så mycket för svar ang. recept!

kram kram.

Angela sa...

Scones var inte igår jag bakade. Eftersom jag vill bli en bak och bullmamma ska jag nog försöka införa nybakat på helgen. Ganska hög mysfaktor är det ju:) fredags disco låter ku också härligt!! Ha det gott! Kramiz

min tekopp sa...

Underbart. Söndagsmorgnar är verkligen något av det bästa och dessutom tillsammans med hembakta scones är det ju oslagbart :-)

Ha en fin måndag!

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så himla fint det blev i trädgården...kram

Anonym sa...

Underbart fint blev det med all belysning! Och vilken härlig morgon... idag måndagmmorgon och febrig Cajsa hemma med mamma som vabbar... och jag bara undrar VAR får du din energi ifrån ??? Jag önskar jag hade hälften !

Kram fr Annika i Billdal

Tina sa...

Men å vad myyyysigt! Är också en fan av "hotellfrukostar med nybakt bröd, smoothies, am pannkakor...Och vilka sötisar i pyjamas!
//Tina

Krusidull sa...

Hej
Här har du en förstagångsbesökare som är helt hänförd över ditt hem!för att int tala om utsikten.
Tack för tipset med glödlampsslingan.
Mvh
Krusidullan

charm design sa...

Herlige morgen med deilige barn.Skal ikke så mye til for å starte dagen på en perfekt måte.Ha en fortsatt super fin dag.

Yohanna i Las Palmas sa...

Halloj!

Kom förbi här via "att vara någons fru" och ville bara kika och säja hej.

Ja helgfrukostar är helt underbara. Utan en tid att passa. Och de där sconsen såg inte ut att gå av för hackor ;)

Hälsningar

Yohanna

http://yohannailaspalmas.webblogg.se