måndag 2 april 2012

20 meter eltejp

Snälla bloggisar,

Säg att jag inte är ensam om sånt här. Köpa 2 rullar eltejp och tejpa upp halva vardagsrummet bara för att testa lite. För att sen inse att det kanske inte var så jäkla bra ändå. 20 meter eltejp liksom. Inga konstigheter alls.








































Eller hur? Sånt man pysslar med en måndagkväll när kidsen somnat liksom. Samtidigt som man kollar på familjen annorlunda med ena ögat och inser att det ändå är rätt lugnt och skönt och stå och tejpa lite i sin ensamhet.

Kram! Mia

13 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Att tejpa kan man med roa sig med om man inte har ngt annat för sig ;)
Vad var tanken om jag får fråga?? =)

Kram Mia

Pia sa...

Det där blir toppen snyggt! Det ger karaktär! Lycka till!

Malin sa...

Hahaha nej du är INTE ensam ;)

Malin - stjärnflocka sa...

Hahaha!!! Jag tror att skåpet du visade blir kanonsnyggt! Men en tejpvariant ;) Vet inte...
Skämt å sido. Vet precis, måste också veta innan hur det blir.
Lycka till med planerna!
Kram malin

Unknown sa...

Kan inte hålla mej för skratt ( men ett snällt skratt) PRECIS så är jag..jag får en ide, oftast mitt i natten, å simslabim så kliver jag upp bara för att testa min kanonide'...jag tycker de va en bra å billig variant av spröjs ;) Kram Fiddeli

Catti sa...

Hahahaha! Nej du är inte ensam!

Anonym sa...

Vilken bra idé!
Kan du inte visa lite mer helhetsbild så vi kan hjälpa dig att välja rätt.
Det ser snyggt ut med svart till det vita bakom.
Kram Monica

Villan till höger - Line sa...

hahaha my god! Min man frågar mig ett par gånger i månaden hur länge vi ska ha maskeringstejp på fönstren, då svarar jag "tills du sätter upp spröjs" ;) Jag ska visa honom detta inlägg så förstår han att jag inte är galen och ensam om detta :)

Line

Elin Sofia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elin Sofia sa...

Haha, du är verkligen inte ensam! Skulle också kunna få för mig att göra sådär :)
Tycker att det vore supersnyggt med svart! När jag såg bilden först såg jag inte ens att det var tejp.

Och angående det där med trender... För ett år sedan skulle jag aldrig rekommenderat svarta dörrar men nu har jag blivit så pass influerad att det hamnat både en svart bokhylla här hemma och eventuellt ska det in en svart matrumsmöbel också. Konstigt det där.

Vardaxlyx sa...

Då var det snart dax IGEN! Kvasten är nu uppdaterad till en 2.0. Påskharen sitter bredvid. Även han uppdaterad till senaste version så here we come Blåkulla!! Önskar dig en kanon bra skärtorsdag ;-)

Anonym sa...

fint men jag röstar för dörrarna som redan är där! Har också gått ifrån det shabbiga, men, det blir mycket rörigare när man ser allt i skåpet... :/ Annars snyggt som alt i ditt hem!

millandante sa...

Hihi, underbart!! Gillar din kreativa idé!!