måndag 9 april 2012

Breakfast in bed!

Hello Monday!

Väckte älsklingen min med frukost på sängen imorse.



































Och det hade ABSOLUT ingenting att göra med att jag ville ha något snickrat här hemma idag. Att han råkar befinna sig på Bauhaus just nu är faktiskt bara av en slump.

(Och nej, det är inte chili jag lagt på mackan utan små snackspaprikor.
Himla smarriga faktiskt. )

Got to go, här ska målas! Eh, just ja - maken ska först bara snickra ihop det som ska målas. Men det går nog fort...Bäst jag preppar här med en bira och lite peptalk.

Kramar! Mia

5 kommentarer:

Krusidull sa...

Kvinnlig list är en gåva vi ska vårda ;)

Mvh
Krusidullan

Photo by Maria sa...

Tänk så lättlurade de är de där karlarna ;) Bra jobbat =)

Kram Mia

Det vita dårhuset sa...

Hej gumman!
Och tusen tusen tack för din kommentar!!
Jag tar lite kraft av dina ord och hoppas jag kommer dit du är idag :)

Kraaaamar i massor / Erika

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hahahahah!

Chili hade varit en hit! Älskar de söta snackpaprikorna!

Kram Caroline

Marietta sa...

Åh frukost på sängen som är så härligt :)

Toppen har skrivit om dig!! grattis :D

http://toppen.nu/shabby-shic-inredning-på-nätet.html