tisdag 29 maj 2012

En dagens..

Hej finingar!
Jag är verkligen ledsen, jag hinner inte riktigt med just nu. Mycket på jobbet, båda päronen fyller 60, dagisfester, träning, kalas och mer därtill. Snart e jag i fas igen:-) Så länge kan ni få dagens fynd, sommarklänning från H&M för 199 pix. Höga bruna swedish hasbeens därtill. Sprang ut på lunchen för att leta bikini, men kom tillbaks med 4 (!) klänningar. Hoppla! Och nej, jag ska inte ha svarta panties under sen utan nån underklänning för garanterat säker see through effekt;-) Ses snart! (kanske:-)

5 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Nej inte är det lätt att få tiden att räcka till. Så fin du är! Ha det gott!

Om Ett Hus sa...

Vilken mysig klänning! Jätte fin! :)

/Susanné

Tess på Tilda och Mamma sa...

Visst springer bara maj månad i väg när man även vill hinna njuta. /Kram Theres

Anonym sa...

Klänningen ser ju riktig fin
den passar säkert på alla dina
kalas just nu.

Kram "MLS"

Mrs Lollipop sa...

det viktiga är att ta tid att leva...
=)
ta hand om dig...
kram